Toimitusehdot

Voimassa 21.8.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Perheyritys Cheer.fi-sivuston takana on HN-yritys Oy (y-tunnus 2769270-5). Verkkokaupan tuotteita myydään yksityishenkilöille sekä yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen ja tilausvahvistus

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupan kautta osoitteessa cheer.fi. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Lähetämme tilauksesta sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilaamasi tuotteet
  • toimituskulut
  • laskun loppusumman

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tarkistathan myös roskapostin, mikäli et löydä tilausvahvistusta. Tilausvahvistuksen lähettäjänä näkyy asiakaspalvelu@cheer.fi.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tuotteen varastotilanteesta riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää tilauksesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme sivustollamme. 

Mikäli toimituksella on kiire, kannattaa olla yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Olemme innovatiivisia toimitusten suhteen ja välillä olemme jopa kuljettaneet paketin suoraan kisapaikalle ja treenihalleille.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti-, pakkaus- ja käsittelykulut. Näet tilauksesi toimituskulut verkkokaupan ostoskorista. Toimitamme tilaukset pakettina, kotiintoimituksella tai kirjeellä tuotteen koon ja asiakkaan tilauksen mukaisesti. Kun tilauksesi lähtee matkaan meiltä, saat siitä ilmoituksen sekä seurantakoodin paketille.

Osan tuotteista voi noutaa toimipisteeltämme. Mikäli valitset toimitustavaksi noudon myymälästä, saat ilmoituksen kun tilauksesi on noudettavissa. 

Vaihto- ja palautusehdot

Tilaamillasi tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus, ellei kyseessä ole nimikoitu tai asiakkaalle erikseen räätälöity tilaustuote. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Tarjoamme asiakkaillemme yhden ilmaisen vaihdon, jonka jälkeen asiakas kustantaa vaihdettavien tuotteiden postimaksut. 

TAI

Mikäli tilaamanne tuotteen koko on väärä, suosittelemme palauttamaan tuotteen ja tekemään uuden tilauksen sopivalle koolle. 

Cheer-kengillä ei ole vaihto- tai palautusoikeutta käytön jälkeen. Voit sovittaa kokoa vertaamalla pohjallisen kokoa tai kokeilemalla kenkää jalkaan puhtaan sukan kanssa. Vaihdettavaa tai palautettavaa kenkää ei saa olla käytetty esimerkiksi treeneissä.

Ymmärrämme, että kenkä muotoutuu vasta treeneissä, mutta samasta syystä kokeiltu kenkä ei ole meille enää myyntikelpoinen. Suosittelemme valitsemaan ennemmin napakan kuin ison koon, sillä kun kenkä lämpenee, se muotoutuu juuri Sinun jalkaasi.

Asiakkaan oletetaan ymmärtävän, että painetuilla, nimikoiduilla tai muutoin kustomoiduilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Epäselvissä tilanteissa kysy vaihto- ja palautusehdoista ennen tilaamista.

Palautuksista tulee ilmoittaa etukäteen sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu @ cheer.fi tai soittamalla 045 181 1321. Ilman etukäteisilmoitusta emme voi vastaanottaa palautusta.

Kun vaihto-/palautusilmoitus on tehty;

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • mahdolliset lisätiedot (esim. sovittu puhelimitse 20.2. )

Palautuksen voi sopia kasvotusten Porvooseen tai Helsingin keskustaan.

Postin palautusosoite on:

Sopimusnumero 653311

HN-yritys Oy

Tuomitie 17

06100 Porvoo

Kun palautettu tuote on tarkistettu ja palautus hyväksytty, rahat palautetaan pankkitilillesi käsittelyn jälkeen.

Toimituksen noutamatta jättäminen ei käy palautuksesta

Jos asiakas jättää toimituksen noutamatta ja tilaus palautuu tästä syystä, perimme toimituksiin liittyvistä kuluista 20€ maksun.

Väärä tuote tai vioittuneet tuotteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postkonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakasipalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu @ cheer.fi tai olla yhteydessä puhelimitse 045 181 1321.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Cheer.fi käsittelee kaikki asiakastiedot asianmukaisella luottamuksella ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.