Valikko Sulje

Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupassa saatavilla olevia tuotteita myy Tiimikaveri Oy (y-tunnus 2769270-5). Verkkokaupan tuotteita myydään yksityishenkilöille sekä yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen ja tilausvahvistus

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Lähetämme tilauksesta sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilaamasi tuotteet
  • toimituskulut
  • laskun loppusumman

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tuotteen varastoinnista riippuen siihen kuluu 2-7 arkipäivää tilauksesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme uutisosiossa tai tuotteet yhteydessä. Mikäli toimituksella on kiire, kannattaa olla yhteydessä. Olemme innovatiivisia toimitusten suhteen ja voimme kuljettaa tuotteita vaikka suoraan treeneihin.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti-, pakkaus- ja käsittelykulut. Näet toimituskulut verkkokaupan ostoskorista. Toimitamme tilaukset pakettina, kotiintoimituksella tai kirjeellä tuotteen koon ja asiakkaan tilauksen mukaisesti. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta posti.fi. Osan tuotteista voi noutaa toimipisteestämme sopimalla siitä erikseen lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@jefu.fi. Varmista ennen tilausta, että tuote on saatavilla noutovarastosta. Joitakin tuotteita ei varastoida toimipaikassa, vaan ne lähetetään muista varastointipisteistä.

Vaihto- ja palautusehdot

Tilaamillasi tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus, ellei kyseessä ole tilaustuote. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Pyydämme asiakkaitamme ilmoittamaan palautuksesta etukäteen sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@tulossa.cheer.fi. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:  Tiimikaveri Oy Tuomitie 17 06100 Porvoo Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan pankkitilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Asiakkaille räätälöidyillä tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Toimituksen noutamatta jättäminen

Jos asiakas ei ole aikeissa noutaa tilausta Postin määräajan puitteissa, asiakkaan tulee aina tehdä peruutusilmoitus sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@tulossa.cheer.fi. Jos asiakas ei ole tehnyt peruutusilmoitusta ja jättää toimituksen noutamatta, perimme toimituksiin liittyvistä kuluista 13 € maksun.

Väärä tuote tai vioittuneet tuotteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@tulossa.cheer.fi sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@tulossa.cheer.fi tai postitse: Tiimikaveri Oy Tuomitie 17 06100 Porvoo Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tiimikaveri.fi käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.